Απελπισία

Manolis Tzanidakis tzanid at otenet.gr
Fri Oct 20 21:31:24 EEST 2000

Μου είχε τύχει κι εμένα κάτι παρόμοιο όταν αναβάθμισα 7 -> 7,1. Εμένα μου
έγραφε για κάποιο πρόβλημα με το ghostscript, το gnome την είχε ακούσει
στερεοφωνικά και το kde απλά δε δούλευε. Διαολίστηκα (καλοκαίρι ήταν
τότε..), πήρα back-up το /home μου και έκανα κανονικό setup το 7,1, πράγμα
το οποίο θα σου πρότεινα να κάνεις κι εσύ. Το συστέμι δούλευε μετά ρολόι.
Τώρα έβαλα SuSe 7.0 (άσχετο)...

Φιλικά,
Μανώλης

news:39F1BFB6.2BE0118C at freemail.gr...