Dilima

DJ Art djart at linux.gr
Sun Oct 22 01:58:54 EEST 2000

Theodore Lytras wrote:

> Συγνώμη, μήπως διακρίνω κάποια έξαψη?

Όχι, σφάλεις.

>Απλώς απόρησε ο άνθρωπος και ρώτησε.

Με μία εντελώς γενικευμένη ερώτηση. Σαν να είπε "τί καιρό κάνει ?"
Ξέχασε το σύστημα αναφοράς: τί καιρό κάνει *ΠΟΥ* ? και *ΠΟΤΕ* ??

> Μήπως έχω χάσει επεισόδια? Τί έκαναν οι ανθρώποι και
> ξαφνικά κάποιοι τους αντιπαθήσαν? Ειλικρινά, ρωτώ. Στην
> κεντρική δε σελίδα της ΕΕΕΑ κάτι έλεγε για μπόυκοτάζ του
> DiLiMa, και όχι με τις πιο ευγενικές λέξεις. Δεν πιστεύω να
> έχει σχέση το Hellug με αυτό...

Πραγματικά χάνουμε το δάσος μου φαίνεται. Να σου απαντήσω με ερωτήματα:

1) Γιατί δεν ρωτάς αυτά τα πράγματα στην eeea ?? LGU είναι εδώ, όχι
eeea-greek-readers. Το κάθε site έχει την ελευθερία του λόγου. Μπορεί να
γράψει οτιδήποτε θέλει για οποιονδήποτε λόγο θέλει και όπως το θέλει.

2) Δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε φορά γίνεται μία αλλόγιστη αναφορά στον
Hellug και ΞΑΦΝΙΚΑ από το ΠΟΥΘΕΝΑ βάζουμε το σύλλογο στη μέση να τον
πετροβολήσουμε. Τί δουλειά έχει ο σύλλογος τώρα ?? Πού κολλάει ?? Η θέση
του συλλόγου είναι δεδομένη, ξεκάθαρη, δηλωμένη **ΑΝΟΙΧΤΑ** στην
κατάλληλη mailing list, καταγεγραμμένη στα κατάλληλα archives κ.α. Δεν
καταλαβαίνω προς τί η "σφήνα" και μάλιστα τοποθετημένη χωρο-χρονικά σε
λάθος σημείο.

> (και νομίζω οτι ήδη είναι) κάτι σαν την πλατεία του
> χωριού,

Εντόπισες πραγματικά την πηγή του προβλήματος. Όχι, δεν είναι *πλατεία*,
ούτε *καφενείο*.

Δύο πράγματα συμπεραίνω:

1) Και πάλι θα επακολουθήσει ένα flame-war, ένας ακόμα εμφύλιος πόλεμος.

2) Στην ΕΛΛΑΔΑ ξέρουμε μόνο να ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟΓΙΣΤΑ, να κρίνουμε
πράξεις, πράγματα, γεγονότα, άτομα, χωρίς επειχειρήματα, χωρίς να έχουμε
καμία απολύτως δικαιοδοσία, χωρίς να σκεφτόμαστε, χωρίς να βάζουμε τα
"πράγματα κάτω" και να κοιτάμε τα δεδομένα και τα ζητούμενα, χωρίς να
ξέρουμε κλπ κλπ ....

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras