Dilima

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Sun Oct 22 00:49:37 EEST 2000

> Ti tha eprepe na simbainei, kai giati rwtas stin LGU
> kai oxi kateythian se aytous ?

Συγνώμη, μήπως διακρίνω κάποια έξαψη? Απλώς απόρησε ο
άνθρωπος και ρώτησε. Και η αλήθεια είναι οτι και εγώ
ξαφνιάστικα όταν πήγα στο dilima.eeea.gr για να δώ τα
περιεχόμενα του νέου τεύχους και είδα αυτό που είδα.

Μήπως έχω χάσει επεισόδια? Τί έκαναν οι ανθρώποι και
ξαφνικά κάποιοι τους αντιπαθήσαν? Ειλικρινά, ρωτώ. Στην
κεντρική δε σελίδα της ΕΕΕΑ κάτι έλεγε για μπόυκοτάζ του
DiLiMa, και όχι με τις πιο ευγενικές λέξεις. Δεν πιστεύω να
έχει σχέση το Hellug με αυτό...

Τέλος πάντως δεν ξέρω τι έχει γίνει, και αν θέλει κάποιος
ας μου πει (ακόμη και με προσωπικό αν είναι καλύτερα). Άν
κάνανε κάτι κακό οι ανθρώποι, ας βγεί στη φόρα και να τους
καταδικάσουμε. Άν όχι όμως, δεν είναι λίγο άκομψο να τους
φτύνουμε?

Στο κάτω-κάτω δεν είναι καλό να υπάρχει και ένα έντυπο για
το Linux? Προτιμούμε δηλαδή το RAM ή το CΓΟ, που αφιερώνουν
2-3 σελίδες μόνο? Τί στο καλό - και μη μου πείτε "υπάρχει
το magaz" γιατί καλό και άγιο είναι (το διαβάζω
ανελλειπώς), αλλά άλλο magazine και άλλο e-zine (καλώς ή
κακώς).

Και κάτι τελευταίο: δεν νομίζω οτι η LGU είναι ένα μαγαζί
που λειτουργεί ανταγωνιστικά με όποιον άλλον. Θα πρέπει να
είναι (και νομίζω οτι ήδη είναι) κάτι σαν την πλατεία του
χωριού, οπού ερχόμαστε σε επαφή και συζητούμε όλοι μαζί τα
θέματα που μας απασχολούν. Συνεπώς καλά έκανε ο κ. Ανδρέου
και έθεσε την απορία του, και δεν σας κρύβω οτι ενοχλήθηκα
από την απάντηση του κ. Ιωάννου (με όλο το σεβασμό) - αυτός
ήταν και ο λόγος που τα έγραψα αυτά. Και προς αποφυγή
παρεξηγήσεων, δεν παίρνω θέση υπέρ του DiLiMa, τουλάχιστον
όχι πρίν ακούσω πώς έχει το όποιο θέμα - ήρεμα και χωρίς
flame.
Ευχαριστώ...

--
"Change is the essential process of all existence."
                 (Mr. Spock - stardate 5730.2)