Problem starting X-Windows

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon Oct 16 00:26:22 EEST 2000

On 15-Oct-00 Costas Gavardinas wrote:
> After changing some font setting in my X-Windows, now when I try to
> start
> them I get the message :" Fatal error : can't find font 'fixed' ".

Klassiko problima kai polysizitimeno :
1) Sou epapse na douleuei o xfs (an sto XF8Setup sou leei oti ta fonts
ta perneis apo unix:-1), prospathise na to trekseis me to xeri na sou
pei to lathos
2) Ta fonts, eite  gia xfs, eite xwris (opote ayta pou tha leei to
XF86Config sou) einai se alla directories.
3) Gia kapoio logo exei sbistei/xalasei to alias tou font fixed

Genika parakolouthise ta minimata tou X otan sikwnontai
(X -probeonly 2>&1 | less), kai koita sta archives gia paromoies polles
periptwseis .

I.Ioannou <roryt at hol.gr>