Mandrake & Locales

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Sun Oct 8 17:27:51 EEST 2000

Xαιρετώ.

Έχω εγκαταστήσει το Mandrake 7.1. Αν εξαιρέσουμε κάποια segmentation
fault που μου πετάει ο πυρήνας (θα τον επαναμεταγλωττίσω να δω τί
γίνεται), το πρόβλημά μου είναι το εξής:

Δεν δίνει σωστά τα locales. Με την εκκίνηση δίνει
LANGUAGE = "el",
LC_ALL = (unset),
LC_MESSAGES = "el",
LC_TIME = "el",
LC_NUMERIC = "el",
LC_CTYPE = "iso_8859_7.",
LC_MONETARY = "el",
LC_COLLATE = "el",
LANG = "el"
τα οποία βεβαίως δε λειτουργούν σωστά· όταν θελήσω να ανοιξω μία
εφαρμογή με ελληνικά μενού ή όταν χρειαστεί να πει κάποιο μήνυμα της
libc στα ελληνικά λέει: locale not supported by C library - falling back
to standard locale (ή κάπως έτσι). Αν του δώσω εγώ τα σωστά locale με το
χέρι όπως λέει το Hellenic HOWTO δουλεύει σωστά... και πάλι όμως στην
κονσόλα τα ξεχνάει αν γυρίσω σε γραφικό.

Δοκίμασα να βάλω τις εντολές στο /etc/rc.d/rc.local αλλά δεν...
Φαντάζομαι θα δουλέψει αν τα ξαναφτιάξω μόνος μου σύμφωνα με το Hellenic
HOWTO, αλλά θα προτιμούσα να το αποφύγω. Καμιά ιδέα;

Και κάτι άλλο, που υποψιάζομαι ότι έχει να κάνει με αυτό.. σε κάποιες
περιπτώσεις, αναλόγως την εφαρμογή στην οποία γράφω και ανεξάρτητα από
το πληκτρολόγιο (με ή χωρίς kikbd, en, e1,e7) δε μπορώ να γράψω κάποιους
χαρακτήρες (απόστροφο, βαρεία, περισπωμένη, το «καπελάκι» που είναι πάνω
από το 6, λατινικά εισαγωγικά). Το έχω προσέξει στο Netscape,
gnome-terminal, gedit, xchat. Σε άλλες εφαρμογές (xterm) μπορώ να τα
γράψω αν δώσω πρώτα τον χαρακτήρα και μετά κενό ή ένα γράμμα.

Ευχαριστώ :-)

--
Νίκος Θεοδώρου (Gordon)
WEB:    www.math.auth.gr/~ntheo