sundesh upologiston.

Xenitellis S S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk
Sun Oct 8 16:23:36 EEST 2000

	[Xenitellis S]  Diabase to Net-HOWTO. Prepei na ftiajeis
	ena eidiko kalwdio UTP, onomati Null UTP nomizw, gia syndesi
	"PC me PC". Yparxei diafora apo to sini8ismeno, "PC me HUB".

> Epishs 8elo na mporo na diabazo ta arxeia tou enos kai tou allou.
> Apo Linux->Linux ginetai me NFS.
> Apo win->linux me samba?
> kai apo lin->win me ti?
	[Xenitellis S]  To Win ypostirizoun to protokolo SMB (samba)
	enw to Linux ypostirizei NFS kai SMB (metajy allwn). Mporeis
	na kaneis tin douleia sou, kai tous treis parapanw syndiasmous
	mono me samba.

	simos