Sxetika me true type fonts se SuSE linux 6,3

Konstantinos kchristidis at lar.forthnet.gr
Sun Oct 8 15:57:39 EEST 2000

Exw egkatasthsei thn ekdosh SuSE Linux 6,3 kai trexw
sto KDE. Eimai polu arxarios kai dustuxws to gegonos
oti den exw polu eleu8ero xrono kanei ta pragmata kapws
duskolotera. Gi'auto parakalw an einai dunaton na krathsete
tis odhgies aples kai katanohtes :) Epishs na pw oti gia to
provlhma mou epsaksa se dekades message boards kai
linux-related sites alla de vrhka lush.

Katafera na egkatasthsw epituxws to 'xfstt' kai pros8esa
kai kapoia fonts apo to Windows partition. Se oti afora tis
erwthseis mou:

1. Pio arxeio prepei na tropopoihsw wste na trexei to 'xfstt'
ka8e fora pou trexw Linux? Ti entolh 8a prepei na pros8esw?

2. Sto Netscape Navigator, paw sto Edit>Preferences>Fonts.
Mporw mono na entopisw ta true type fonts sto Western Enco-
ding (alla auto den apotelei provlhma). To provlhma einai oti
otan epilegw ena True Type fonts apo to kouti me th lista,
to mono mege8os (size) pou dinei san epilogh einai to '0'.
Ti la8os sumvainei edw pera? Giati den exw thn epilogh na
diale3w alla mege8h?

3. Kati teleutaio, pou de sxetizetai me True Type Fonts.
Otan eimai sto Linux den mporw na grapsw auton ton
xarakthra ' | '  (=thn ka8eth grammh). To plhktrologio mou
einai MS Natural keyboard. Isws 8a prepei na kanw mia
eidikh ru8mish h kati analogo?

Sas euxaristw polu gia ton kopo kai to xrono sas.
Kai sugnwmh gia thn talaipwria :)
--
Konstantinos

  When opening Netscape, I click Edit > Preferences > Fonts >. I can only
locate my true type fonts in the Western Encoding (but this is not a
problem). The problem is when I select a TrueTypeFont in the this box, it
only comes in size '0'. What's wrong here? Why doesn't Netscape gives me
the choice to select another size