xkb - mhpws to 3exasame;

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Oct 5 14:22:56 EEST 2000

Panayotis Katsaloulis wrote:

> Opoios 9elei na xrhsimopoihsei thn mikroterh kai aploysterh KDE
> efarmogh, 9a shkwsei olo to sympan, kati poy kata th gnwmh moy den einai
> kalh idea.

 Parapempw sthn apanthsh mou sto Mixalh peri yperbolhs :)

> Ayto poy mporei na ginei einai mono
> [TONOS ME DIALYTIKA] - [YPSILON].

 OK. Alla 8a prepei na oristei akomh ena plhktro tonou pou
 8a kanei auth th douleia, ektos apo to plhktro me to ';'.
 Amesws 3efeygoume apo auto pou 3erei o perissoteros kosmos
 kai prokaleitai mia (kata th gnwmh mou oxi megalh) dyskolia.

> Isws kati moy 3efeygei, alla an den kanw la9os mporeis na oriseis
> diaforetika
> "Groups" ta opoia 9a enallaseis me AltGr gia paradeigma, wste na einai
> persistend
> ka9e fora to ena apo ta dyo plhktrologia.

 Nai, alla ta groups mporei na einai mexri 4 kai oxi 5.
 Diabase ta maps/rules klp tou XKB pou exw grapsei gia
 to grISOXKb-1.2 (X11R6.3 sub-dir) kai 8a katalabeis ti
 ennow... Gia na mporeis na gyriseis apo Agglika se
 Ellhnika kai to antistrofo mesw key-stroke, prepei ta
 Agglika na einai se kapoio apo ta 4 groups. Menoun 3 =>
 => xarakthres xwris tono, xarakthres me tono, xarakthres
 me dialytika.

> Apo to site toy KDE, apo ena posting to Mattias-pws-ton-lene.
> Eixe pei pws o developer toy kikbd mas parathse kai to KDE gyrnaei sto
> xkb.

 OK. 8a to kyta3w kai 8a epikoinwnhsw pali me ton Cristian.

> alla ypen9ymizw ola ta problhmata poy
> exei h yposthri3h ellhnikwn mesw kikbd sta X genikotera.

 To 3analew. Olo ki'olo to problhma sto opoio anafereste
 o Mixalhs kai 'sy einai ~4M (sto disko, kai sth mnhmh otan
 trexei to kikbd) :)

> Kai me to gnome; Me toys alloys WM;

 Oloi mporoun na tre3oun to kikbd se kapoias morfhs container
 (oloi oi WMs exoun ki'apo ena...)

> Na shkwnoyn ta KDE2 mono kai mono gia to plhktrologio;

 Tipote apo to KDE2 ektos apo tis biblio8hkes pou xreiazetai
 to kikbd.

 Dhmhtrhs