xkb - mhpws to 3exasame;

Panayotis Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Oct 4 01:18:15 EEST 2000

Epanerxomai se ena 9ema poy me apasxolouse apo kairo,
alla me ta "diafora" apo dw kai apo kei eixa boleytei.
To xkb

Ayto einai (opws mallon 3erete) to standard gia odhgoys plhktrologiou
sta X. To erwthma paramenei an exei ginei kammia prospa9eia se
ayton ton tomea, 'h kai ayto xa9hke sto ba9os toy xronoy.

9a moy peite ti moy'r9e twra kai sas 9ymizw palia 3yna stafilia, mia poy
to kikbd paizei <<apsoga>>, kai en telei to grkbd kanei (se RedHat) mia xara
th doyleia toy.

AM DE!

To KDE2 apofasise na balei Unicode. Kai oxi mono ayto, alla katargei to kikbd.
Aytos o syndiasmos einai 9anathforos - ase poy ws odhgoys plhktrologioy
exei YPOXREWTIKA o,tidhpote deixnei to /usr/X11R6/lib/xkb/rules/xfree86.lst

Koinws: an den kanoyme kati syntoma me to xkb to KDE2 DEN 9A EXEI ELLHNIKO
PLHKTROLOGIO.

Me tis ygeies mas!

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: