ektyposh ellhnikon oyte apo windows

DIMITRIS GLENTADAKIS dglentadakis at free.fr
Wed Nov 29 10:32:00 EET 2000

Apo thn hmera poy ebala to linux (mandrake 7,2) den mporo na typoso ellinikoys xaraktires me tipota .Oyte apo linux alla oyte apo windows.
Exo dokimasei ta panta. Exo to hp895 printer. To symperasma oti egine apo thn hmera poy ebala to linux to ebgala gia 2 logoys.
1) Parathrhsa oti den mporo na typoso ta ellinka meta apo 2 meres
2) Otan ebala to linux to ebala sta ellinika. Alla den mporoysa na do toys ellhnikoys xarakthres kathara. Brika apo poy allazo ta fonts kai den yphrxe kati kalytero. Blepo omos epilogh get windows fonts. Ekei katereyse 3-4 fores to kde. Kai eixa dialeksei strong , diladh na eleksei tis grammatoseires ton windows. (etsi moy elege oti prepei na kano an bazo fonts poy den ksero ti morfhs einai)
Exo apegkatasthsh kai epanegkatasthsei ton ektypoth polles fores. exo kanei reinstall ta windows kai exo katebasei kainoyrgia fonts (arial, new times, courier new). Alla tipota. Sto linux blepo ta ellinika alla den mporo na ta typoso. Entaksei to katalabaino pos einai ligo polyoploko. Alla kai apo ta windows?
ti sxesh yparxei anamesa sta 2 leitoyrgika kai ton ektypoth?
Kai kati parakseno: Otan kano thn egkatastash toy linux thn stigmh poy elegxei to hardware arxizei na doyleuei o ektypoths. Trabaei ena filo mexri thn mesh kai meta stamataei. Anabosbhnei to kokkino lampaki kai menei kollhmenos. Otan teleiosei ta partitions ftinei to fylo kai menei online.
O monos tropos na typoso ta ellhnika mexri tora einai apo efarmoges toy microsoft office ektos to word me thn grammatoseira AvantGreek. Me aythn thn grammatoseira omos den mporo na grapso sto word. Grafo tetragona. Sto linux me aythn thn grammat. blepo ellinika alla den mporo na typoso (den typonei tipota)
Asxoloyme me ayto to problhma 10 meres synexeia kai den mporo na bro lysh.
Opoiadhpote idea esto kai akros koyfh tha sas parakaloysa na moy thn peite.
An xreiazosaste perissoteres plirofories gia kati peste moy na sas enhmeroso
Dhmhtrhs