NVIDIA RIVA TNT2 Settings

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Wed Nov 29 09:45:01 EET 2000

> Δυστυχώς θέλω απλά να τρέξει με ικανοποιητικο resolution  τουλάχιστον
> 800χ600. Δεν έχω καταφέρει τίποτε περισσότερο από 320χ200. Χρησιμοποιώ SuSe
> 6.0 και server 3.3.3.1

1) Μήπως τότε η έκδοση του XF86_SVGA είναι παλιά και δεν
υποστηρίζει την εν λόγω κάρτα? Σε αυτή την περίπτωση  ίσως
μπαίνει με τον απλό VGA server. Έλεγξέ το με
startx > test.txt
Άν όντως συμβαίνει αυτό, το πολύ πολύ να την πάς μέχρι
640x480, όπως αναφέρω παρακάτω:

2) Σε αντίθετη περίπτωση, έλεγξε και τις γραμμές Modes στο
section screen του XF86Config, για να δείς σε ποιά ανάλυση
του έχεις πει να μπαίνει. Κοίτα πώς το έχω εγώ:

Section "Screen"
    Driver      "svga"
    Device      "My Video Card"
    Monitor     "My Monitor"
    DefaultColorDepth 16
    Subsection "Display"
        Depth       8
        Modes       "1024x768" "800x600" "640x480"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
    Subsection "Display"
        Depth       16
        Modes       "1024x768" "800x600" "640x480"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
    Subsection "Display"
        Depth       24
        Modes       "800x600" "640x480"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
    Subsection "Display"
        Depth       32
        Modes       "800x600" "640x480"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
EndSection

Νομίζω είναι προφανές οτι κατά την εκκίνηση, του έχω πεί να
με βάζει σε 16-bit χρώμα και ανάλυση 1024x768. (Αφού το
υποστηρίζει το monitor μου).

3) Ακόμη και έτσι όμως, πρέπει να ελέγξεις τις τιμές HSync
& VSync του Monitor, διότι άν ένα ζεύγος ανάλυσης-χρώματος
αντιστοιχεί σε τιμές HSync & VSync που δεν υποστηρίζει το
Monitor, τότε αυτό παρακάμπτεται και πηγαίνει στην επόμενη
προτίμηση όπως αυτή δηλώνεται στο ανωτέρω section του
XF86Config. Τη διαδικασία αυτή μπορείς να την δείς και
στο output της εντολής startx > test.txt . Π.χ. σε εμένα το
XF86Config λέει κάπου:

HorizSync  30-54
VertRefresh 50-120

Δες τι λέει και το δικό σου, και έλεγξε από το manual του
monitor άν τα νούμερα αυτά είναι σωστά.

Άν κατόπιν τούτων δεν δουλέψει, άναψε και μια λαμπάδα στον
Αγ. Φανούριο. Που ξέρεις?!

Καλή τύχη

Bones out...

--
"Life and death are seldom logical."
"But attaining a desired goal always is."