netscape, KDE sequel

DJ Art djart at linux.gr
Sat Nov 25 13:28:01 EET 2000

Stoilis Giannis wrote:

> To oti sou petaei bluescreens to installation twn Windows, einai arketa
> shmantiko. Asxolhsoume prwta me auto kai meta me ta upoloipa(dhladh,
> katapiasou prwta me ta eukola)

Τί λέτε ρε παιδιά. Θα τρελαθούμε ??? Θες να σου συνδιάσω κομμάτια του
Hardware που να μην έχουν πρόβλημα, αλλά να μην δουλεύουν με καμία
Παναγία τα Windows ??? Δεν είναι καθόλου δύσκολο να γίνει ....

Τα Windows θα τα πάρουμε για έγκυρη απόδειξη ότι το Hardware δουλεύει
???? Ποιά ?? Τα intel-based windows ????  Από πότε ??

> Gia epibebaiwsh apotelesmatwn, xrhsimopoihste kati sta8ero, p.x. to
> installation twn Windows
^^^^^^^^^^^^^^^^

Tο installation κόλησε στον ίδιο τον Gates, μην τα ξεχνάμε αυτά.

> Molis lu8ei to problhma sta windows, mporeis na sunexiseis me to installation
> tou linux.

A, ναι ???

Μην λέμε κι ότι θέλουμε.

Λοιπόν, από την περιγραφή του hardware και των προβλημάτων, εγώ θα έβαζα
ως πρώτο ύποπτο την Gigabyte, ωστόσο είπες και κάτι σωστό. Μπορεί να
θέλει αναβάθμιση το BIOS.

Έπειτα από αυτό και αν υποθέσουμε ότι το πρόβλημα λύνεται, εγώ θα έκανα
και έναν εξονυχιστικό έλεγχο στα DIMMs: Στο freshmeat υπάρχουν μερικά
προγραμματάκια (keyword: memtest).

Επεξεργαστής δεν πρέπει να είναι αφού, όχι μόνο ξεκινάει το PC (και δεν
νομίζω η gigabyte να είναι από τις ελάχιστες που έχουν την δυνατότητα να
μπούν στο BIOS "χωρίς" επεξεργαστή) αλλά κάνει (έστω και έτσι) την
εγκατάσταση του SuSE.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras