netscape, KDE sequel

Stoilis Giannis stoilis at bluebird.gr
Sat Nov 25 08:25:01 EET 2000

On Fri, Nov 24, 2000 at 06:34:22PM +0000, Alexandros Papadopoulos wrote:
> Ksekiname me ena systhma AMD650 panw se mainboard Gigabyte, me sklhrous
> diskous dyo IDE Seagate synolo 15GB. Pros8etoume dyo DIMM /133MHz
> synolika 128MB RAM, mia Diamond Stealth III, pontiki Microsoft serial
> (to paliomoditiko pou exei synde8ei anagkastika sto serial port ths
> mhtrikhs kai oxi sthn eidikh ypodoxh gia ta monterna
> trwktika+keyboards), mia o8onh ena keyboard kai fygame! Hxos yparxei apo
> on-board chip ths mhtrikhs kai modem ekswteriko.

To oti sou petaei bluescreens to installation twn Windows, einai arketa
shmantiko. Asxolhsoume prwta me auto kai meta me ta upoloipa(dhladh,
katapiasou prwta me ta eukola)
Pare paramasxala CPU, M/B, MNHMES kai HDD kai pane ston filo soy
Kante syndiasmous, ola ta ylika soy me ola ta ulika toy filou sou.
Gia epibebaiwsh apotelesmatwn, xrhsimopoihste kati sta8ero, p.x. to
installation twn Windows 'h' kapoio diagnwstiko programma pou na trexei apo
disketa. Mhn ksexnas oti einai dunaton ola ta ulika sou na mhn einai
ellatwmatika, alla na exoun asumbatothta metaksu tous. Peiramatisou.
Dokimase na kaneis kai ena bios update sthn mhtrikh sou. Pane sthn selida
ths etaireias sto internet, kai sigourepsou oti den anaferei ekei kapoia
gnwsth asumbatothta me thn CPU poy xrhsimopoieis.
Kane kai ena reset to BIOS sou, epeidh mporei na exei apo8hkeumenh kapoia
ru8mish pou sou dhmiourgei problhma. Thn sugkekrimenh ru8mish mporei na mhn thn
prosekses 'h' na thn afhses apeiraxth epeidh den ksereis ti kanei. 99% twn
motherboard douleuei ok se default ru8miseis.

An entopiseis to problhma, pane apo ekei pou agorases ta ulika kai allakse ta.
Molis lu8ei to problhma sta windows, mporeis na sunexiseis me to installation
tou linux.
An den to entopiseis, steile mou proswpiko mail, epeidh mallon den exei sxesh
me linux h katastash sou, ara einai asxeto me authn thn lista

- Stoilis Giannis