mandrake 7.2

Panayotis Vryonis vrypan at yassou.net
Mon Nov 13 18:31:01 EET 2000

"Χατζόπουλος Κωστής" wrote:
>         Ιδιαίτερα ενοχλημένος είμαι με τον γραφικό  installer, αφού
> κολλάει με κάθε ευκαιρία που θα του δωθεί. Αξιοπρόσεχτο είναι ότι ενώ
> με άφησε να κάνω δύο partitions με ReiserFS στη συνέχεια δεν μπορούσε
> να κάνει mount μετά την εκκίνηση. Το πρόβλημα οφείλεται μάλλον στο
> γεγονός ότι το  /dev directory δεν μπορεί να βρίσκεται σε ένα ReiserFS
> partition, κάτι που εύκολα μπορούσε να ελεγχθεί κατά την εγκατάσταση.

Παρόμοιο πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει προσπαθώντας
(νομίζω σε RH) να βάλω το root filesystem να είναι
σε software RAID. Το πρόβλημα ήταν ότι ο πηρίνας
δεν είχε υποστήριξη για software raid (το είχα βάλει module),
οπότε, πώς να κάνει mount το / για να φορτώσει το module?
(BTW, λύνεται το πρόβλημα με λίγη ταλαιπωρία...)

Ίσως να είναι αντίστοιχο το πρόβλημα που αντιμετώπισες.

Παναγιώτης.

--
yassou.net: be there before you go!
http://www.yassou.net/