mandrake 7.2

Χατζόπουλος Κωστής cohat at egnatia.ee.auth.gr
Mon Nov 13 16:06:01 EET 2000

	Χωρίς να θέλω επίσης να ξεκινήσω flame war, θα ήθελα να
αναφέρω επίσης μια άποψη για το Mandrake.
	Ιδιαίτερα ενοχλημένος είμαι με τον γραφικό  installer, αφού
κολλάει με κάθε ευκαιρία που θα του δωθεί. Αξιοπρόσεχτο είναι ότι ενώ
με άφησε να κάνω δύο partitions με ReiserFS στη συνέχεια δεν μπορούσε
να κάνει mount μετά την εκκίνηση. Το πρόβλημα οφείλεται μάλλον στο
γεγονός ότι το  /dev directory δεν μπορεί να βρίσκεται σε ένα ReiserFS
partition, κάτι που εύκολα μπορούσε να ελεγχθεί κατά την εγκατάσταση.
	Επίσης όσον αφορά την επιλογή του Bzip2 νομίζω πως είναι
λανθασμένη, γιατί το bzip2 αποδίδει καλύτερα από το gzip όσο
μεγαλύτερο είναι το αρχείο, ενώ σε αρχεία μικρότερα των 100k ίσως να
αυξάνει το μέγεθος με τη συμπίεση ( αναφέρεται κάπου στα docs του
bzip2).
	Θέλω να ξανατονίσω πως δεν θέλω να αρχίσω ένα flame war αλλά
να εκφράσω μια γνώμη, γιατί παρατηρώ πως όλο και περισσότερο τελευταία
τα διάφορα distributions χρησιμοποιούν με ανεύθυνο τρόπο beta kai
alpha versions για να πουλήσουν ( Βλέπε redhat με τον ανύπαρκτο gcc
2.96 ). Έτσι θα πρέπει να επισημάνω ιδιαίτερα στους νέους χρήστες να
κρατάνε μια κριτική στάση απέναντι σ' αυτά που προσπαθούν να
προωθήσουν οι εταιρείες.

Χατζόπουλος Κωστής.