Apache+PHP4

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Mon Nov 13 12:10:02 EET 2000

> > den ta kataferno
> >
>  Otan ekanes install thn PHP4 dhlwses ayta pou
> eprepe? Otan ekanes configure yphrxan merika option
snip...
> swsta, prospathise me epektash .php3 h php4.
> Egw pou exw kanei egatastash PHP3 thelei epektash
> .php3.

an sto http.conf exeis
AddType application/x-httpd-php .php
tote h swsth katalh3h einai .php
antistoixa isxyoun kai gia ta .php3 kai .php4
an 8eleis bale polles grammes AddType gia na douleuoun oles oi katalh3eis

> Gia na deis an douleyei dokimase ton parakatw
> kwdika:
> ----------------------
> <?php  phpinfo(); ?>
> -----------------------

ontos o pio swstos tropos ga na deis an douleuei,
an tyxon auta pou 8a sou pw ta 8ewreis autonohta, se parakalw na
mhn pare3hgh8eis, den mporw na 3erw ti exeis kanei giauto ypo8etw.

3ekinas ton apache me /path_to_apache/bin/apachectl start
trexeis netscape kai dineis to url http://127.0.0.1/
an sou emfanisei mia selida demo me ton apache, ok
kane ena arxeio me ton parapanw kwdika estw
/path_to_apache/htdocs/test.php dwse 644 mode permissions
sto netscape dwse twra to url http://127.0.0.1/test.php
logika 8a emfanisei mia selida me oles tis parametrous tou apache
kai ths php.

An auta den htan autonohta kai den ta kataferes, pes pou kolhses.
An telika ta kataferes h' ta eixes kataferei apo pio prin pes
mas solved gia na mhn synexizoume tzampa to thread.

filika giannis