Apache+PHP4

None Atall linux_meis at yahoo.com
Mon Nov 13 11:03:01 EET 2000

--- Tindal <tindal at mailbox.gr> wrote:
> > On Thu, 9 Nov 2000, The lost One wrote:
> >
> > > geia sas,
> > >
> > > prospa8w na xrhsimopoinsw php4 me Apache alla
> den ta kataferno
> > [snip]
> >
> > ki afou mas eipes olh thn diadikasia pou esthses
> ton apache sou...
> >
> > giati stamathses prin peis poio problhma eixe
> *meta* thn egkatastash?
> >
> > - giorgos
> >
> p.x ena arxeio test.html:

> <? echo ("!!!!!! ") ?>
>
> dev bgazei tipota ston browser (Netscape)

 Otan ekanes install thn PHP4 dhlwses ayta pou
eprepe? Otan ekanes configure yphrxan merika option
ta opoia eprepe na dylwseis.
Koita thn selida:
http://hotwired.lycos.com/webmonkey/99/21/index2a_page3.html?tw=programming

An ta ekanes ola
swsta, prospathise me epektash .php3 h php4.
Egw pou exw kanei egatastash PHP3 thelei epektash
.php3.
Gia na deis an douleyei dokimase ton parakatw
kwdika:
<?php  phpinfo(); ?>