KDE 4.345 and Green-Hat-o-Death 15.667

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Mon Nov 13 10:55:01 EET 2000

Στις Κυρ 12 Νοε 2000 23:05, ο/η Adrianos Papamarkou έγραψε:
> Υπάρχει μία λύση αλλά ίσως θεωρηθεί διαφήμηση γι αυτό δεν την έχω

> αναφέρει.

>   Κάποιο μηνιαίο περιοδικό με 2 CDs βάζει τον τελευταίο καιρό καινούριες

> εκδόσεις του KDE,Gnome -και όχι μόνο- για συγκεκριμένες διανομές πχ

> RedHat6.x,SuSE 6.x,Mandrake 7.x. Έτοιμο και καθαρό πράγμα χωρίς downloads

> και CD burning.

Διαφωνώ. Στο SuSE 6.4 όλα μπαίνουν με τη μία, και αν τρέχεις το ελληνικό
locale δεν έχεις ούτε με τα ελληνικά πρόβλημα. Παίζει και README
που εξηγεί πώς να ρυθμίσεις τον kdm 2.

ftp.ntua.gr/mirror/kde/stable/2.0/distribution/rpm/SuSE/6.4-i386

Εγώ έκανα μια αισχρή ενέργεια:
/opt/mv kde kde1
/opt/ln -s kde2 kde

Έτσι δουλεύει κατ' ευθείαν το kde2, και όταν πατάς startx και
σαν kdm, και σαν kmail κλπ. Σιγά μην καθόμουν δυο ώρες να
αλλάζω αρχεία rc, ενώ δεν ήθελα το kde1.