KDE 4.345 and Green-Hat-o-Death 15.667

Adrianos Papamarkou root at otenet.gr
Mon Nov 13 01:21:01 EET 2000

  Υπάρχει μία λύση αλλά ίσως θεωρηθεί διαφήμηση γι αυτό δεν την έχω
αναφέρει.
  Κάποιο μηνιαίο περιοδικό με 2 CDs βάζει τον τελευταίο καιρό καινούριες
εκδόσεις του KDE,Gnome -και όχι μόνο- για συγκεκριμένες διανομές πχ
RedHat6.x,SuSE 6.x,Mandrake 7.x. Έτοιμο και καθαρό πράγμα χωρίς downloads
και CD burning.