Βιβλίο Προγραμματισμού για μαθητή Γυμνασίου

Giannis Tsagatakis hwlab at cs.teiher.gr
Wed May 31 23:59:59 EEST 2000

Den nomizo oti isxiei anangastika i eksisosi YPOLOGISTES=PROGRAMATISMOS.
Yparxei o kindinos na sixathei kapoios touw ipologistes diavazontas to
vivlio (eksereto pragmatika) vivlio tou Kerninkhan gia tin C.

Ena kalo vivlio gia ipologistes genika einai ena megalo mple stakomeno
vivlio tou Norton (nomizo legete eisagogi stuas ipogogistes Gkiourdas)

Tora gia programmatisto nomizo prepei na vrume prota tin Glossa.
1. Den nomizo oti i C eine i kaliteri epilogi gia ena paidi gimnasiou
-:)
   Omoia den proteino tin PASCAL
2. Makria, makria apo Visual Basic. Mporeis na kaneis entiposiaka
pragmata
   grigora (Nomizi stin epoxi mas to na kaneis Hello Word programmatakia
   an mi ti allo apogoiteytiko), alla i VB nporei na se odigisei se POLy
   kakes programmatistikes texnikes (Ase pou se denei me tin MS :-<).
3. Mia lisi eine oi Web selides HTML, Flash, ...
4. Python: H kaliteri glossa gia arxario alla distixos tipota sta
ellinika.
5. LOGO MIND STORM. Ta programatiszomena tuvlakia tis LOGO (an ke den ta
   exo dei akoma)
5. Des kai to prosfato thread sto www.slashdot.org...

GIANNIS