Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Wed May 31 17:58:14 EEST 2000

In article <8h2d4g$lgn$1 at edessa.topo.auth.gr>,
	"Manos Spanoudakis" <manosol at hol.gr> writes:

>> μάθεις
>> C ή C++ σαν πρώτη γλώσσα, τότε θέλεις κάποιο βιβλίο όπως το "The C
>> Programming Language" των Brian Kernighan & Dennis Ritchie.  Το δεύτερο
>> νομίζω βγαίνει και στα ελληνικά με τίτλο "Η Γλώσσα Προγραμματισμού C".
>
> Sugnwmi, alla 8a diafwnisw me tin protasi sou. To sugkekrimeno vivlio einai
> polu kako !! eidika gia
> arxarious. Einai men to sugramma ton dimiourgwn tis C , alla den mporw na pw
> oti voi8aei kapoion pou den
> einai sxetikos me ti glwssa . Mallon ton kanei na ti misisei.  Isws einai
> aparaitito sti vivlio8iki kapoiou, alla den einai auto apo to opoio 8a
> arxisei ...

Symfwnw 100% mazi soy

--
Panayotis Katsaloulis <teras at yifan.net>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine