Βιβλίο Προγραμματισμού για μαθητή Γυμνασίου

DJ Art djart at freemail.gr
Wed May 31 01:09:48 EEST 2000

Giorgos Keramidas wrote:

> Αν ξεκινήσεις με Windows, τότε πρέπει να προτιμήσεις κάποιο από τα
> βιβλία
> για Windows σαν το πρώτο σου βιβλίο για υπολογιστές.  Επειδή δεν
> ασχολούμαι
> με Windows παρά περιστασιακά, δεν μπορώ να προτείνω κάτι εγώ.  Ίσως
> κάποιος
> άλλος από την λίστα, ίσως κάποιος από μια λίστα που ασχολείται με
> Windows?

<αντεπίθεση> ;-) (προς αντίπαλο (?) OS. (είναι όντως αντίπαλο ?? ή μήπως
είναι εκτός συναγωνισμού ??? Μάλλον το 2ο)

Το καλύτερο βιβλίο για Win είναι το mouse !!!!! το πιάνεις καλά καλά και
πατάς όλες τις επιλογές σε όλα τα menu σε όλα τα παράθυρα, παντού. Πατάς
τα πάντα και βλέπεις τί κάνει το καθένα (όταν το πατήσεις).

Ναι, ξέρω, θα διαλυθούν τα πάντα, αλλά στα Windows ισχύει το "αν δεν το
χαλάσεις δεν θα το μάθεις". Κάποια στιγμή το προσέχεις σαν πορσελάνη μην
τυχόν και σπάσει ;-)

Κεφάλαιο για Advanced Users:

Μπαίνεις μέσα στον κατάλογο c:\windows και τρέχεις ότι .exe θα βρείς.
Δεν είναι και πάρα πολλά. Κάποια στιγμή, θα τα έχεις δεί όλα.

Κεφάλαιο για Hackers: Δύο λύσεις:

ο κάποια στιγμή θα φτάσεις στο regedit.exe:

1) Είτε κάποιος σε πληρώνει καλά οπότε θα αγοράσεις ένα βιβλίο (για να
χωθείς αρκετά βαθιά) και να κάνεις την δουλειά σου (αν είσαι βλάκας και
δεν έχεις ήδη παραιτηθεί ;-)

2) είτε είσαι μαζόχας (με το συμπάθειο :), οπότε το κάνεις από hobby και
πάλι πειράζεις τα πάντα ("άμα δεν το χαλάσεις δεν ....")

Τέλος.

Απαραίτητα εργαλεία:

Dos bootdisk που μέσα έχει format, fdisk, δεν συμμαζεύεται

Το CD (original (?)) των winblows

</αντεπίθεση>

Και μετά από όλα αυτά, να υποθέσω πως είσαι Micro$oft Certified Engineer
(xexexexe ;-ppp