mame (was Re: merikes erwthseis)

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Sat May 20 03:33:29 EEST 2000

In article <3925BA8F.21F8CBCA at freemail.gr>,
	djart at freemail.gr (DJ Art) writes:
> "I.Ioannou" wrote:
>
> [snip ...]
>
> Λοιπόν: ναι, η "έκδοση" για SVGAlib είναι η πιο γρήγορη (ε, βέβαια,
> τρέχει από κονσόλα, με χαμηλή ανάλυση/depth/κλπ .... αυτό δα θα έλειπε)
>
> Να σημειώσω πως δεν δοκίμασα την SDL λύση και την GGI. Μπορεί να
> ξαναδοκιμάσω κάποια άλλη στιγμή, μετά από καιρό, η αλήθεια είναι πως με
> "πεθάνανε" τα πολλά compilations, καθώς θέλουν αρκετή ώρα .... :(

An sernetai h ekdosh gia DGA tote _esy_ ekanes kati la9os - 'h apla
den yposthrizetai plhrws to DGA sto systhma soy (allo 9ema).

H ekdosh gia SVGA exei ta _perissotera_ problhmata logw asymbatothtas
kartas VGA (genika). EIsai tyxeros an kati doyleyei swsta me SVGAlib.

Poly pantws to zalisame to 9ema.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at yifan.net>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine