mame (was Re: merikes erwthseis)

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Thu May 18 19:31:19 EEST 2000

In article <3923F6BA.12358ED2 at freemail.gr>,
	djart at freemail.gr (DJ Art) writes:
> "I.Ioannou" wrote:
>
> Και μόνο για αυτό :-))) το κατέβασα. Λοιπόν. Αρχικά, η γνώμη μου δεν
> αλλάζει (παραμένει το ίδιο σπαστικό-εκνευριστικός όσο πάντα o mame ;-)
> (απλά, ας δώ μήπως έχεις τίποτα "περίεργες παραμέτρους" απο δίπλα :)

Λες λες για τους emulators, αλλά συνέχεια τους χρησιμοποιείς.

> Λοιπόν, εγώ έχω τον ίδιο επεξεργαστή, διπλάσια RAM και την ΤΝΤ2.

TNT2; Τι να την κάνεις; Κανένα ROM απ'όσο ξέρω δεν υποστηρίζει (γνήσια) 3D γραφικά.

> Έκδοση xmame (εγώ την 0.37b2.2)
> Ποιό rom ?? (έτσι, να έχουμε ένα για βάση :) (moi, το bubble-bobble. ΚΑΙ
> ΝΑΙ, επίτηδες αυτό γιατί παρόλο που φαινομενικά είναι ένα
> "πανάλαφρο"-παιχνίδι, σέρνεται !!!! )

Σ'αυτό συμφωνώ. Αν και με 300 celeron πάει μια χαρά (& 128ΜΒ)

> Σε τί depth τρέχει ο Χserver και τί ανάλυση ??(btw, με ποιά κάρτα
> γραφικών ??)

Εξαρτάται από το παιχνίδι - ορισμένα θέλουν συγκεκριμένα.

> Πάλι BTW, υπάρχει τίποτα για να τρέχει fullscreen ??? (δεν έχω βρεί
> τίποτα ούτε στο man page, ούτε στο xmame -help) (αλλά σίγουρα θα
> σέρνεται, απλά για να βεβαιωθώ .....)

Φυσικά! Αυτό λέγετε DGΑ. Αλλά ακόμα και να μη τα καταφέρεις, κάν'το compile για GGI και
θα σου τρέχει ΠΑΝΤΟΥ (ακόμα και για Voodoo2! δοκιμασμένα!)

Βασικά το DGA αρκεί και περισσεύει.

> Λοιπόν, όσον αφορά το compile, έκανα 2 εκτελέσιμα:
>
> 1) όπως ήταν το makefile από default, βγήκε xmame.x11
>
> 2) Με ενεργοποιημένη την DGA *ΚΑΙ* το OpenGL *ΚΑΙ* ενεργοποιημένη μιά
> επιλογή για την Nvidia. Αυτή η τελευταία επιλογή, είναι για να
> εκμεταλλεύται (κι άλλο) την ταχύτητα της κάρτας αν υπάρχουν οι glx
> drivers για τον Xfree. (εγώ τους έχω ....), βγήκε xmame.xgl

Το openGL τι το θες;;;;

> Λοιπόν, τελικά, το 2ο εκτελέσιμο (με τα opengl Κλπ) ΣΕΡΝΕΤΑΙ σε
> οποιαδήποτε ανάλυση, σε οποιοδήποτε depth (!!).

Περίμενες τίποτε καλύτερο;
Παράτα το 3D. Δεν είναι για αυτό που το θες.

> To 1o εκτελέσιμο, πάει καλά, αλλά μόνο στο "μικροσκοπικό-παραθυράκι".
> Έτσι και διανοηθώ να του δώσω ένα -scale 2 ΤΕΛΕΙΩΣΕ: για ακόμα μία φορά
> σέρνεται ....

Μα, καλά, τι περίμενες;
Αρκεί ΜΟΝΟ το κανονικό Χ11 excutable με DGA extensions.
Εκτός αν θες κατι εξεζητημένο.

> Εκτός αυτών, ο ήχος παραμένει η ίδια τραγωδία: Κακής ποιότητας και κατα
> κόρον μονοφωνικός (εδώ, ίσως ευθύνεται το κάθε rom, αλλά δεν έχει
> σημασία ....)

Ναι, ναι, υπάρχει και PacMan με Dolby surround.
Για... συμμαζέψου :)

--
Panayotis Katsaloulis <teras at yifan.net>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine