mame (was Re: merikes erwthseis)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Fri May 19 07:40:38 EEST 2000

On 18-May-00 DJ Art wrote:
Den exw edw ta sources, des sto Makefile leei poies
parametrous na baleis sto CFLAGS gia full optimizations
gia 686. Epishs koita tis parametrous gia ton hxo.
Gia na pw toy strabou to dikio h version gia X einai
ontws poio argi apo ayth ths SVGA kai sigoura poly poio argh apo
ayth tou DOS. Alla oxi kai sernetai

> Ποιό rom ?? (έτσι, να έχουμε ένα για βάση :) (moi, το bubble-bobble. ΚΑΙ

Den paizei rolo, sou eipa blepw akomi kai ta terata ths NeoGeo

> Σε τί depth τρέχει ο Χserver και τί ανάλυση ??(btw, με ποιά κάρτα
> γραφικών ??)

32 bpp, 800x600 Matrox Millenium

> Το παιχνίδι σε τί ανάλυση τρέχει ??? (ή το τρέχεις στο μικροσκοπικό
> παραθυράκι ??? ;-)

scale 2 kai einai kai megalo gia thn analysi mou

> Πάλι BTW, υπάρχει τίποτα για να τρέχει fullscreen ??? (δεν έχω βρεί

Nai, h SVGA ekdosi :-))

> 2) Με ενεργοποιημένη την DGA *ΚΑΙ* το OpenGL *ΚΑΙ* ενεργοποιημένη μιά

Ksexna to, oute se eman paizei etsi

> Εκτός αυτών, ο ήχος παραμένει η ίδια τραγωδία: Κακής ποιότητας και κατα
> κόρον μονοφωνικός (εδώ, ίσως ευθύνεται το κάθε rom, αλλά δεν έχει
> σημασία ....)
Dokimase to Ghosts'n Goblins h kanena tis NeoGeo
Alithia to ~/.xmame/xmamerc to rithmises ? Gia koita na paikseis me ayta :

# We want autoframeskip ;)
autoframeskip   1
# If your screen refresh is to slow, you can skip frames with frameskip option,
# not needed with autoframeskip
# frameskip     3
#Slowdown games which run to fast
throttle        1
# Use stereo sound if available
stereo          1
# Force use of 8 bit sound in stead of 16
8bit            0
# select audio sample frequency ( 11050-44100 )
# not every implementations supports this feature
samplefreq      22050
# if your audio is timer based you can manually set audio timer frequency
timerfreq       50
#volume in db (-24(soft) - 0(loud))
volume          -3

I.Ioannou <roryt at hol.gr>