mame (was Re: merikes erwthseis)

DJ Art djart at freemail.gr
Thu May 18 16:57:14 EEST 2000

"I.Ioannou" wrote:

> Exeis poly kairo na to koitakseis,

Και μόνο για αυτό :-))) το κατέβασα. Λοιπόν. Αρχικά, η γνώμη μου δεν
αλλάζει (παραμένει το ίδιο σπαστικό-εκνευριστικός όσο πάντα o mame ;-)
(απλά, ας δώ μήπως έχεις τίποτα "περίεργες παραμέτρους" απο δίπλα :)

>h o epeksergastis sou den einai
>Ta teleytaia mame, toso Linux, oso DOS
> einai mia xara (sto diko mou, 333 Celeron, 64Mb kai Linux paizoun mia xara)

(πάντα για Linux)
Λοιπόν, εγώ έχω τον ίδιο επεξεργαστή, διπλάσια RAM και την ΤΝΤ2.

> Sto Linux apla
> kaneis recompile me full optimazations,

Δηλαδή ??? Με ποιά ?? (κοίτα παρακάτω για τα δικά μου)

Για ρίξε λίγο περισσότερες λεπτομέρειες:

Έκδοση xmame (εγώ την 0.37b2.2)
Ποιό rom ?? (έτσι, να έχουμε ένα για βάση :) (moi, το bubble-bobble. ΚΑΙ
ΝΑΙ, επίτηδες αυτό γιατί παρόλο που φαινομενικά είναι ένα
"πανάλαφρο"-παιχνίδι, σέρνεται !!!! )
Σε τί depth τρέχει ο Χserver και τί ανάλυση ??(btw, με ποιά κάρτα
γραφικών ??)
Το παιχνίδι σε τί ανάλυση τρέχει ??? (ή το τρέχεις στο μικροσκοπικό
παραθυράκι ??? ;-)

Πάλι BTW, υπάρχει τίποτα για να τρέχει fullscreen ??? (δεν έχω βρεί
τίποτα ούτε στο man page, ούτε στο xmame -help) (αλλά σίγουρα θα
σέρνεται, απλά για να βεβαιωθώ .....)

Λοιπόν, όσον αφορά το compile, έκανα 2 εκτελέσιμα:

1) όπως ήταν το makefile από default, βγήκε xmame.x11

2) Με ενεργοποιημένη την DGA *ΚΑΙ* το OpenGL *ΚΑΙ* ενεργοποιημένη μιά
επιλογή για την Nvidia. Αυτή η τελευταία επιλογή, είναι για να
εκμεταλλεύται (κι άλλο) την ταχύτητα της κάρτας αν υπάρχουν οι glx
drivers για τον Xfree. (εγώ τους έχω ....), βγήκε xmame.xgl

Λοιπόν, τελικά, το 2ο εκτελέσιμο (με τα opengl Κλπ) ΣΕΡΝΕΤΑΙ σε
οποιαδήποτε ανάλυση, σε οποιοδήποτε depth (!!).

To 1o εκτελέσιμο, πάει καλά, αλλά μόνο στο "μικροσκοπικό-παραθυράκι".
Έτσι και διανοηθώ να του δώσω ένα -scale 2 ΤΕΛΕΙΩΣΕ: για ακόμα μία φορά
σέρνεται ....

Εκτός αυτών, ο ήχος παραμένει η ίδια τραγωδία: Κακής ποιότητας και κατα
κόρον μονοφωνικός (εδώ, ίσως ευθύνεται το κάθε rom, αλλά δεν έχει
σημασία ....)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |