LITELINE & linux

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Tue May 16 01:20:56 EEST 2000

In article <LPBBIGNIINIKKIANLKJLCENOCAAA.nikosladis at yifan.net>,
	nikosladis at yifan.net (Nikolaos Ladis) writes:
> Shetika me to anotero laptop: Eho egkatastisei linux se ena Toshiba CDS4140
> to opoio eihe tis idies prodiagrafes me to sigekrimeno.
> Doulepsan ola ektos tou modem to opoio toulahiston se emena itan winmodem
> kai os ek toutou to sistima den mporese na to dei. Pantos kseperasa to
> provlima ayto hrisimopoiontas mia PCMCIA modem karta tin opoia to linux tin
> eide amesos. Den mporo na eggyitho kai gia tin karta ihou i opoia dihnei na
> einai diaforetiki apo tin diki mou.
> I dianomi pou hrisimopoiisa itan mia SuSE 6,3

Το έχω πει καμμια 1000 φορές πως _ορισμένα_ winmodems έχουν γίνει linmodems :)
φυσικά στο www.linmodem.org

Αυτό όμως που δεν έχω πει και ίσως ενδιαφέρει πολλούς από εσάς είναι την κατάληξη της
ιστορίας μου με το φορητό. Οι «παλιοί» θα θυμούνται τις μαραθώνιες προσπάθειές μου
με την Γραμμή (που πλέον με βλέπουν να περνάω από απέναντι και τρέμουν) & την
InfoQuest, σχετικά με το να πάρω τα λεφτά των windows98 πίσω.

Τελικά αν και η Acer εξακολουθούσε να ποιεί την νύσσαν, οι τυπάδες στην InfoQuest
είπαν ότι πήραν «μόνοι» τους την ευθύνη (αν μπορούσαν ας έκαναν αλλιώς) και μου έδωσαν
πίσω τα λεφτά των win98!

NAI NAI NAI!!!  ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ!!! ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ WIN98!!!

Οπότε για άλλη μια φορά αποδείχθηκε πως _γίνεται_, αρκεί να τους πρήξεις αρκετά και
να μην υποχωρείς, συν το να τονίσεις ότι ως Linuxάς έχεις διαβάσει το μισό δίκτυο
και ξέρεις άπταιστα και ανακατωτά το «bug» που έχει η άδεια χρήσης των windows.

Χεχε, αυτή η Μ$ είναι άπαιχτη... ακόμα και στην άδεια χρήσης έχει bug!

--
Panayotis Katsaloulis <teras at yifan.net>

Ελπίζω αν αρρωστήσω βαριά να μη με βάλουν σε life-support μηχάνημα by Microsoft.