LITELINE & linux

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Mon May 15 23:53:57 EEST 2000

Shetika me to anotero laptop: Eho egkatastisei linux se ena Toshiba CDS4140
to opoio eihe tis idies prodiagrafes me to sigekrimeno.
Doulepsan ola ektos tou modem to opoio toulahiston se emena itan winmodem
kai os ek toutou to sistima den mporese na to dei. Pantos kseperasa to
provlima ayto hrisimopoiontas mia PCMCIA modem karta tin opoia to linux tin
eide amesos. Den mporo na eggyitho kai gia tin karta ihou i opoia dihnei na
einai diaforetiki apo tin diki mou.
I dianomi pou hrisimopoiisa itan mia SuSE 6,3

Filika
Nikos ladis