BeOS ...mipws h triti epilogh ?

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed May 3 18:13:11 EEST 2000

Στις Τετ, 03 Μάι 2000, γράψατε:
> Αυτό που "δεν μου άρεσε" είναι πως η "τάση" της εταιρίας είναι "ωραία,
> είδατε το λειτουργικό (είδατε και λιγοστά προγράμματα), αγοράστε τώρα το
> CD για να έχετε και τα υπόλοιπα multimedia προγράμματα" .... τέλος
> πάντων).

Ti perimenes, na soy to dwsoun tzampa;
O Linus nomizeis pws einai apo pisw;

Pantws pera apo to bash, oi omoiothtes me Unix teleiwnoyn ekei...

Kalo gia <<arxarioys>> alla ta idia pantelakh moy ta idia pantelh moy.
Me Netmod akoma na kataferw na synde9w sthn forthnet.
Mporei na eixa problhmata me to Linux, _lynontai_ omws. Epeidh mporw na skalisw
- kati poy den mporw na kanw me to BeOS.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: