BeOS ...mipws h triti epilogh ?

DJ Art djart at freemail.gr
Wed May 3 15:58:30 EEST 2000

Giannis Papaioannou wrote:

> mhpws to phres apo to cd tou RAM?

Άσε ρε γαμώτο .... :-(

Εγώ κατέβασα και τις 2 εκδόσεις (4Linux και 4Win), φυσικά, πρώτη-πρώτη
την 4Linux ;-)), κατέβασα και αυτήν για τα windows γιατί ήθελα να το
"διαδόσω" και σε μερικούς φίλους. Λοιπόν, την πρώτη φορά, το κατέβασα
βεβιασμένα (ήθελα να το δώ άλλωστε ....). Την 2η φορά, το κατέβαζα με το
πάσο μου. ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3-4 ΜΕΡΕΣ ΒΓΗΚΕ ΤΟ
RAM. (ε, γαμώτο πια !! :-))

Οι εντυπώσεις είναι γενικά καλές (ελληνικά διαβάζει "με τη μία".
ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ δεν έχει το αναθεματισμένο)

Αυτό που "δεν μου άρεσε" είναι πως η "τάση" της εταιρίας είναι "ωραία,
είδατε το λειτουργικό (είδατε και λιγοστά προγράμματα), αγοράστε τώρα το
CD για να έχετε και τα υπόλοιπα multimedia προγράμματα" .... τέλος
πάντων).

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |