Help needed from Greek Linux users!

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Fri Mar 31 16:16:20 EEST 2000

In article <38E453D3.91C61269 at hol.gr>,
	roryt at hol.gr (Ioannis Ioannou) writes:

> Nai alla theloume GPL TTF an theloume na eimaste swstoi
> BTW, yparxei kanena GPL/Free ergaleio ?
> Gia t pliktrologio kati eixe pei o Dimitris, alla fantazomai
> oti trexei kai den ftanei.

Aς υπάρχει η υποστήρηξη και fonts θα βρεθούνε. Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος η
M$ επιτρέπει να κατεβάζει κανείς ελεύθερα TTF από το Internet.
Δεν θα υπάρχουν στο βασικό πακέτο αλλά θα είναι πανεύκολο να προστεθούν.
GPL-Free για να φτιάχνεις TTF;
Και ναι και όχι.
Υπάρχει εργαλείο να μετατρέπεις από-προς Type1 και από *text* σε Τype1.
Βέβαια δεν είναι η πιο εύχρηστη λύση, αλλά «όλο και κάτι μπορεί να γίνει»
if you get what I mean.

> Ta grinet-greekpoly ?

Ναι, είναι και αυτά - μόνο που δεν έχω δει να χρησιμοποιούνται πουθενά, σε
αντίθεση με τα ismini που τα χρησιμοποιούν πολλά πανεπιστημιακά ιδρύματα
του εξωτερικού.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: