Mandrake & Ellhnika

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Mar 30 20:57:39 EEST 2000

Panos Katsaloulis wrote:

> Το πρόβλημα δεν είναι τόσο «απλό» όσο νομίζεις.

"Γενικά", "μάλλον" όχι ...... (πρέπει να μου πείς τί υποψιάζεσαι)

"Ειδικά" (για mandrake) είναι απλό .... (μην κάνεις τη ζωή σου δύσκολη
:-)))

Μπορείς ακόμα και να βάλεις "έλεγχο" για το άν είναι mandrake, οπότε να
"λύνεις" κατ'ευθείαν (και ειδικά) το πρόβλημα ....

> Υποψιάζομαι τι συμβαίνει,

Τί ??

> Δεν ξέρω αν εξυπηρετεί κάποιο σκοπό η συνέχιση της κουβέντας μέσω της
> λίστας (δεν είναι chat), εκτός αν ο λίσταρχος πιστεύει πως μια τέτοια
> κουβέντα θα ήταν επικοδομητική για όλους.

Έλα δεν κάνουμε chat για άσχετα πράγματα. Εγώ, προσωπικά, πιστεύω πως
είναι επικοδομητική ...

> Αλλιώς μπορεί να συνεχιστεί μεταξύ μας σε ιδιωτικό επίπεδο. Αν Djart
> *έχεις* το Mandrake

Το *έχω* :)

> Ναι, αυτή τη λύση έχω ήδη υοθετήσει σε ένα beta script που έχω φτιάξει, αλλά
> δεν ξέρω κατά πόσον είναι και η σωστότερη.

Ωραία, όχι σε όλα του συστήματος, αλλά τουλάχιστον σε 2 (στα γνωστά) ή
μπορείς να ελέγχεις αν στο σύστημα *υπάρχουν* παραπάνω από 1 XF86Config
και να "κρατάς" ένα και τα υπόλοιπα να τα κάνεις link σε αυτό ....
(πραγματικά, μπορείς να κάνεις ότι θέλεις) ....

Τελικά, γίνεται να καταλάβεις ποιό από τα XF86Config "λαμβάνεται υπ'
όψιν" από το συγκεκριμένο σύστημα ??? (ή η Mandrake κάνει "ότι" θέλει ??
Για αυτό, εγώ κατάλαβα πως στο σύστημα υπάρχουν 2 XF86Config από τα
οποία το ένα αγνοείται .......)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |