Mandrake & Ellhnika

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Mar 30 17:55:15 EEST 2000

In article <38E1E755.693DEEB8 at freemail.gr>,
	djart at freemail.gr (DJ Art) writes:

> Εγώ ξέρω, όμως :-))
> Πάνο .... άκου ποιό είναι το πρόβλημα:

κλπ. κλπ.

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο «απλό» όσο νομίζεις.
Ούτε η σειρά των directory είναι τυχαία.
Υποψιάζομαι τι συμβαίνει, γιατί, και (ιδίως) γιατί υπάρχει αυτό το
πρόβλημα στο τελευταίο Mandrake και δεν υπήρχε σε παλαιότερα...

Ευελπιστούσα πως αυτό το πρόβλημα θα εμφανιζόταν λίγο αργότερα, όταν θα
έβγαιναν τα Χ 6.4, αλλά να που κάποιοι όπως η Mandrake βιάζονται...

Δεν ξέρω αν εξυπηρετεί κάποιο σκοπό η συνέχιση της κουβέντας μέσω της
λίστας (δεν είναι chat), εκτός αν ο λίσταρχος πιστεύει πως μια τέτοια
κουβέντα θα ήταν επικοδομητική για όλους.

Περιμένουμε λοιπόν τη γνώμη του Ιωάννου.
Αλλιώς μπορεί να συνεχιστεί μεταξύ μας σε ιδιωτικό επίπεδο. Αν Djart
*έχεις* το Mandrake (και το τονίζω το έχεις) τότε θα ήθελα να σε ρωτήσω
κάποια πράγματα για να δούμε τι μπορεί να γίνει ...

> λοιπόν, κοίτα τώρα προσεχτικότερα το script install-PCF π.χ.:

ε... τυχαίνει να το έχω φτιάξει εγώ! Λες να μη το θυμάμαι;  :)

> Δηλαδή, με λίγα λόγια, "φταίνε" τα if ... θα μπορούσες να κάνεις έλεγχο
> και να προσθέσεις τα path ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ XF86CONFIG που υπάρχουν στο σύστημα

Ναι, αυτή τη λύση έχω ήδη υοθετήσει σε ένα beta script που έχω φτιάξει, αλλά
δεν ξέρω κατά πόσον είναι και η σωστότερη.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: