Kakia.

DJ Art djart at freemail.gr
Sun Mar 26 00:51:29 EET 2000

Panos Katsaloulis wrote:

> Sorry βρε DJ, αλλά μη ξεχνάς πως δεν έχει περάσει και πολύς καιρός που εσύ
> και εγώ κάναμε τις ίδιες ακριβώς ερωτήσεις.

Κοίτα, πλάκα κάναμε ... απλώς επισημάναμε την "επίδραση" του RAM :)

Όχι, εγώ ποτέ δεν ρώτησα :) "πώς βάζουμε Ελληνικά στο Staroffice" :-))

> Το FAQ δεν είναι λύση γιατί ήδη είναι τεράστιο.

Μην γίνεσαι "μίζερος" ...

Michalis Kabrianis wrote:
>Giati den tha to diabazei pali kaneis re Christo. Estw kai ena
>mikrotero FAQ 2
>-3 selidwn (kai oxi to thirio pou exoume twra).

Λοιπόν, σήμερα επικρατεί "μιζέρια" .........

Κατ' αρχάς, συμφωνώ με την άποψη του nmav. Επίσης, ο άνθρωπος που
"ξεδιάλεξε" (μιλάω για τον Μάνο τον Καραγιώργο) τις ήδη υπάρχουσες
ερωτήσεις συμφωνεί με την άποψη του nmav. Επομένως, το FAQ θα προχωρήσει
"έτσι" ..... (Ξέρει κανείς τί θα πεί 98 ερωτήσεις "ξεδιαλεγμένες" από
4.000 ???? !!!!!  Κάντε απλή μέθοδο των τριών και θα δείτε πόσες
ερωτήσεις θα έχει το "τελικό", δεν χρειάζεται να περιμένετε .... Να
είστε σίγουροι πως το "τελικό" θα είναι ΜΕΓΑΘΗΡΙΟ .....)

2ον) Αν ήταν απόλυτα frequently, τότε θα το είχα απο καιρό (έτοιμο) και
ονομάσει "the saboura question-answer modeled piece of shit, that
contains a lot of stupidity ......."

3ον) Δεν μου έχει προτείνει κανείς ΠΩΣ θα "βγεί" πραγματικά frequently
???? Δεν υπάρχει τρόπος ..... "να διαβάσω 23.000 μηνύματα και να τα
θυμάμαι όλα, οπότε να ξεχωρίσω τα frequently ????"  ts ... δεν νομίζω.
Πείτε έναν αλγόριθμο :) και τον επόμενο μήνα έχετε το FAQ II !!!

ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ FAQ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ INDEX.HTML ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο
ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΛΕΠΕΙ "ΘΕΜΑΤΑ" (ΠΑΕΙ ΚΑΡΦΩΤΟΣ), ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ
ΑΠΛΟ SEARCH, ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ..... ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΛΛΑ, ΠΑΡΑ ΛΙΓΑ .... (και
καλύτερα πολλά και "ποιοτικά" παρά λίγα και "άχρηστα" ....)

αλλά από τη στιγμή που το FAQ δεν έχει τελειώσει .... τί συζητάμε ???

Και επιπλέον ποιός αρνήθηκε το γεγονός ότι "κάποια" στιγμή θα
"μεταπηδήσει" σε docbook ..... οπότε το navigation θα γ*μεί και θα
δέρνει ???   ;-))

Και ποιός αρνήθηκε το γεγονός ότι θα βγεί faq lite ??? (Μετά το "τελικό"
όμως ........)

> Αλήθεια, αν π.χ. κάνουμε ένα «δεκάλογο» με σημεία που πρέπει να
Αν είναι να "κάνουμε", αρχίζουμε από αύριο .... Αν είναι να κάνω ....
πρέπει να τελειώσω το "ΜΕΓΑ" ........

Ioannou wrote:
>Isws apla na arxisoume na kanoume post ena kommati tou FAQ
>me mono to Netiquette - epeishs megalo meridio sto oti den yparxei
>einai diko mou lathos, to kserw :-(

Αυτό το τελευταίο δεν το κατάλαβα .....

Πραγματικά, δεν κατάλαβα τί πάθατε απόψε ........  ΞΥΠΝΑΤΕ .. :-))