Kakia.

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Sat Mar 25 11:08:35 EET 2000

On 25-Mar-00 Panos Katsaloulis wrote:

> Sorry βρε DJ, αλλά μη ξεχνάς πως δεν έχει περάσει και πολύς καιρός που εσύ
> και εγώ κάναμε τις ίδιες ακριβώς ερωτήσεις.

Σωστό (και εγω μέσα). Το πρόβλημά μου δεν είναι το πόσο απλοϊκές ή  είναι οι
ερωτήσεις, αλλά το ότι υπάρχουν στα archives.

> Το μόνο πρόβλημα πιστεύω είναι ότι απλά πώς μπορείς να κάνεις κάποιους να
> διαβάσουν _ΛΙΓΕΣ_ βασικές οδηγίες σχετικά με τη λίστα. Και ιδίως αν
> μπαίνουν μέσω newsgroup. Το FAQ δεν είναι λύση γιατί ήδη είναι τεράστιο.

Σωστά. Το FAQ αυτή τη στιγμή, δεν περιέχει τις  Frequently asked questions αλλά
σχεδόν όλες τις questions. Είδα ας πούμε εκεί ερωτήσεις που δεν έχουν τεθεί
πάνω από μία φορά (όπως π.χ. τι είναι το hurd που λέγαμε σε άλλο thread) αλλά
δεν μιλάω μια που είναι σε alpha έκδοση και πιστεύω ότι θα γίνει ξεσκαρτάρισμα.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr