Boot+modem

DJ Art djart at freemail.gr
Sat Mar 18 18:29:10 EET 2000

chris wrote:

> Ερώτηση 1η:

[snip...]

> bootαρει εκεί κολάει και μόνο το reset δουλεύει... με αποτέλεσμα να είμαι
> αναγκασμένος να βοοταρω το Linuxaki μου απο το floppy με το rescue disk. Is
> there a solution for that?

Το LILO το σκέφτηκες καθόλου ???

> Σημείωση: όταν προσπαθησα να δω τη δισκέταα από το Mandrake μου λέι ότι δεν
> μπορεί να το διαβάσει...Γιατι?

o Μήπως είναι φτιαγμένη από image ???
o Μήπως είναι του τύπου:
  dd if=/boot/vmlinuz of=/dev/fd0 ????
o Μήπως δημιουργήθηκε με rawrite και μέσα γράφτηκε κανα rescue.img ???

Αν ναι, τότε καλά κάνει και δεν φαίνεται ..........

Ερώτηση 2η:
> το Supra 56i DF (PCI και winmodem προφανως) και ακόμα τζιφος... Κανένα hint?

To 1o σοβαρό hint είναι να τα παρατήσεις και να αγοράσεις modem.

Το 2ο, hint της απελπισίας, είναι να πας στην διεύθυνση
http://www.o2.net/~gromitc/winmodem.html, να δείς τους drivers για άλλα
winmodems, και μετά να "μάθεις" και να φτιάξεις εσύ driver για το Supra
:-)))) (καλά ντέ, μην βαράς. Πάντως, κάνε τουλάχιστον μιά επίσκεψη
......) (άντε, με έκανες να ψάξω στα archives του 1999, κάτι που κάλιστα
θα μπορούσες να είχες κάνει ........ :-)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |