Boot+modem

chris chris.skliris at mailcity.com
Sat Mar 18 10:50:25 EET 2000

Ερώτηση 1η:

Βootαρω χρησιμοποιώντας το System Commander Deluxe (το βρίσκω αρκετα όμορφο
και εύχρηστο) αλλά ενώ βλέπει το partition to Mandrake 7.0 όταν του λες να
bootαρει εκεί κολάει και μόνο το reset δουλεύει... με αποτέλεσμα να είμαι
αναγκασμένος να βοοταρω το Linuxaki μου απο το floppy με το rescue disk. Is
there a solution for that?

Σημείωση: όταν προσπαθησα να δω τη δισκέταα από το Mandrake μου λέι ότι δεν
μπορεί να το διαβάσει...Γιατι?

Ερώτηση 2η:

Ψάχνω σαν τρελός εδώ και 10 ημερες να βρω τρόπο να εγκαταστήσω στο Mandrake
το Supra 56i DF (PCI και winmodem προφανως) και ακόμα τζιφος... Κανένα hint?

Ο βοηθός σε αυτά τα δύο θα φέρει την αιώνια ευγνωμοσύνη μου...

Chris S.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html