RAM

Thanasis Kostopoulos kostop at ath.forthnet.gr
Thu Mar 2 15:05:47 EET 2000

2 apories apo emena
1) Syggnwmh re paidia, alla eidate tis sygkriseis pou kanei mesa to atomo?
"To YaST einai sigoura e3yphretiko, an kai oxi toso aplo oso ta wizards twn
Windows", "Enas mesos xrhsths tou Linux prepei na gnwrizei ape3w toulaxiston
50 arketa periplokes entoles" kai alla tetoia xaritwmena, me apokoryfwma ta
"Twra omws me th grafikh epifaneia ergasias pou parametropoihsa sto linux,
einai mia teleia apomimish windows, alla xwris tis eukolies tous" kai to
"Nomizw oti 8a egkataleipsw to peirama". Dhladh to leitourgiko ftaiei pou o
an8rwpos einai toso asxetos pou den mporei na sthsei mia dial-up??? To
leitourgiko ftaiei pou to atomo anti na katsei na emva8ynei ston ka8e window
manager, ekatse kai esthse apla ena gialantzi windows-9x? Auto den einai
aporia, einai rhtorikh erwthsh mallon :)
2) Oso gia ta 15 xronia empeirias tou kyriou dhmou exw na rwthsw kati. Exw
ena 3aderfaki to opoio me enan 486/toso edw kai 5 xronia ekane to e3hs
copy d:\games\doom.arj c:\games\doom.arj; cd \games\doom; arj -x doom.arj
Auto to kanei atomo me 5 xronia empeiria stous ypologistes? To oti o Dhmou
15 xronia egrafe ta keimena tou se enan ypologisth ton kanei sovaro xrhsth h
hobbista?

> Exete thn ais6hsh diladi oti ta IT departments asxoloyntai me ton Dimoy?

3) H olh fash me to linux einai na to feroume se ka8e etaireia kai se ka8e
IT managers h mhpws einai agaph gia ena leitourgiko to opoio oloi
xrhsimopoioume?
Auta apo emena, osoi apo sas 8eloun na steiloume mia omadikh epistolh
diamartyrias sto en logw periodiko kai ton "aplo xrhsth" tou, mporoun na
epikoinwnhsoun mazi mou me proswpiko mail

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html