Δήμου και Linux

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Thu Mar 2 13:51:38 EET 2000

Giannis Tsoulos wrote:

> Φίλοι,
> Στο τεύχος Μαρτίου του RAM ο "απλός χρήστης" Νίκος Δήμου
> αποφάσισε να χτυπήσει το Linux γράφοντας ένα άρθρο με
> ανακρίβειες σχετικά με αυτό. Σκοπεύω να στείλω e-mail
> στο περιοδικό προς αποκατάσταση της αλήθειας. Φυσικά
> πάνω σε αυτό θα ήθελα να ακούσω και άλλες γνώμες

Re paidia giati asxoleistai? Mexri protinos to RAM oyte poy h6ele na
akoysei gia Linux, twra kanei kai afierwmata. Ayta poy leei o Dimoy
swsta einai, siga twra na mhn einai pio eyxrhsto to Linux apo ta Win.
Exete thn ais6hsh diladi oti ta IT departments asxoloyntai me ton Dimoy?
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html