Ram

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Thu Mar 2 12:16:02 EET 2000

On Wed, Mar 01, 2000 at 09:29:21AM +0200, Mavrelos, Antonios wrote:
> 	Συγνώμη που θα ενοχλήσω τη mailing-list με ένα τόσο μεγάλο mail. Δεν
> έχω σκοπό να ξεκινήσω καμία συζήτηση. Πριν από ένα περίπου μήνα ξεκίνησα μια
> αλληλογραφία με τον Κ. Δήμου. Σκοπός του πρώτου e-mail ήταν να του δώσω να
> καταλάβει ότι δε μπορεί να γράφει στο περιοδικό πληροφορικής με την
> μεγαλύτερη κυκλοφορία στην Ελλάδα συγκρίσεις μεταξύ 98 και Linux. Αφορμή
> ήταν το σχόλιο του ότι τεχνολογικά τα 98 είναι πολύ πιο μπροστά και ότι η
> σταθερότητα του Linux είναι αμφισβητήσιμη (σε σχέση με τα 98 πάντα).
Αν δηλαδή ο κύριος αυτός έγραφε ότι το linux είναι καλύτερο απο τα
win98/2000/5000 τί διαφορά θα είχε; Ισως να είναι γνωστης πραγμάτων σε άλλους
τομείς, αλλά δεν θεωρείται γκουρού της πληροφορικής ή έστω κάποιας παραπλήσιας
επιστήμης. Και στις δύο περιπτώσεις, είτε του αρέσει του κ. αυτού το
linux είτε όχι, η απάντηση θα έπρεπε να είναι μία: Ποιό να ξύσω;

Εγώ δεν είχα ούτε 6 χρόνια πείρα στους υπολογιστές όταν έβαλα linux, οι
γνώσεις προγραμματισμού μου ήταν του επιπέδου vb και όμως τα κατάφερα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ είμαι ο θεος (όχι και οτι δεν είμαι), αλλά
ότι αυτός με τα 15 χρόνια πείρα στους υπολογιστές είναι ή γκαγκά ή
μας δουλεύει.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
The UNIX Guru's View of Sex: gawk; talk; nice; date; wine; grep;\
touch; unzip; strip; touch; gasp; finger;  gasp; mount; fsck; more;\
yes; gasp; umount; make clean; make mrproper; sleep
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html