Ram

Panagiotis K. Prokopiou passenger at toxo.com
Wed Mar 1 21:48:55 EET 2000

Μια και έγινε έτσι τώρα η κατάσταση πρέπει και εγώ να πάρω θέση αφού η δική μου
επιστολή δημοσιεύτηκε κιόλας (άθελά μου, δεν το φαντάστηκα καν).

Δηστυχώς το mail δεν το έχω για να σας το δείξω αλλά σε γενικές γραμμές όπως τα
έγραφε είναι. Η αφορμή πρέπει να δόθηκε στο ram Ιανουαρίου όταν πια το ποτήρι
ξεχύλησε και δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ και "ξέσπασα". Το ξέσπασμά μου ήταν να
στέιλω mail στον Δήμου τονίζοντάς του κυριώς ότι το linux δεν είναι μόνο ένα ΛΣ
αλλά μια ιδέα. Μάλιστα σχετικά με την φιλικότητα, ευκολία κτλ ΤΟΥ ΠΡΟΤΙΝΑ ΝΑ
ΔΕΙ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ COREL LINUX ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΕΥΧΟΣ. Εκείνος όχι μόνο "παράκουσε"
την συμβουλή μου και αγόρασε SuSE (κατά την άποψή μου όχι και ότι ευκολότερο)
για να τιμήσει την Γερμανία, αλλά προσπάθησε να το εγκαταστήσει στον ΥΠΟ-φορητό
του, πράγμα αρκετά δύσκολότερο από μια normal εγκατάσταση νομίζω.

Τέλος πάντων ότι έγινε έγινε. Το καλό είναι ότι έτσι ορισμένοι παραθυράκιδες
φανατικοί του Δήμου ακούνε και για Linux, γίνεται ψιλο-ντόρος και πιστεύω ότι
αυτό είναι υπέρ μας.

Θέλω, παρόλα αυτά, να πω ότι το RAM είναι ένα αρκετά αξιόλογο περιοδικό σε
γενικές γραμμές και δεν αξίζει να χαντακώνεται λόγω ενός και μόνο συνεργάτη
του. Άλλωστε υπάρχουν άτομα ανάμεσά μας που αρθρογραφούν σε αυτό.

Φιλικά,
        Παναγιώτης Κ. Προκοπίου

ΥΓ αν σε κάποιο δεν αρέσει το ότι συναίβει λυπάμαι
ΥΓ τελικά το Hotmail έτρεχε ή όχι σε linux;
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html