DILIMA

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Wed Jun 14 20:25:16 EEST 2000

In article <200006141030.NAA14603 at pontus.cs.uoi.gr>,
	sheridan at zeus.cs.uoi.gr (Giannis Tsoulos) writes:
> Παρατηρώ (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) κάποιο προβληματισμό
> γύρω από το περιοδικό DILIMA. Σε καμία περίπτωση δεν καταλαβαίνω

Δεν υπάρχει πρόβλημα με τον τρόπο που αναφέρεσαι. Το θέμα είναι αλλού
και θα σου πω στο τέλος αυτού του κειμένου.

> για ποιο λόγο υπάρχει πρόβλημα. Το ότι κάποιοι άνθρωποι θα
> καταναλώσουν μεγάλο χρόνο από την ζωή τους για να προωθήσουν το
> Linux με έναν τρόπο δομημένο δεν νομίζω πως πρέπει να είναι θέμα
> κριτικής από τον καθένα. Τα κέρδη που θα έχει η κοινότητα του

Ο οποίος χρόνος όμως μη ξεχνάς ότι θα πληρώνεται, ενώ οι περισσότεροι εδώ
μέσα που ασχολήθηκαν με την διάδοση του Linux δεν πήραν άμεσα ούτε μία
δραχμή. Μπορεί μακροπρόθεσμα να τους βγήκε σε καλό αλλά σε καμμιά περίπτωση
ο κ. Χ που έγραψε ένα άρθρο για το magaz δεν πληρώθηκε γι'αυτό.

Οπότε επιχειρήματα αυτού του τύπου δεν τα δέχομαι.

Και συγχώρεσε με αν κάνω λάθος αλλά ο HELLUG και τα μέλη του δεν είναι
«καθένας» ιδίως όταν αναφέρεται το όνομά του.

> Linux από το παραπάνω περιοδικό θα είναι τεράστια. Σκεφτείτε ότι
> από την στιγμή που μαθεύτηκε ότι θα εκδοθεί το περιοδικό πάρα πολλά
> άτομα (καθηγητές , σπουδαστές ) μου ζήτησαν πληροφορίες για αυτό όπως
> και για τα σημεία πωλήσεως. Αν στον σύλλογο δεν θέλετε την προώθηση
> του Linux αλλά να παραμείνετε μία μικρή ομάδα μπορείτε ελεύθερα να
> το πείτε.

Αυτό είναι άλλο θέμα. Και εμένα οι καθηγητές/φοιτητές όταν τους είπα ότι
ασχολούμαι με Linux όλοι είπαν «ααα, ωραία. Πες μας εντυπώσεις. Είναι πιο
γρήγορο για την Ψ δουλειά. Διαχειρίζεται καλά την μνήμη κλπ κλπ.»

Εντάξη, δε λέω, είναι καλό να υπάρχει ένα περιοδικό με έμφαση στο Linux στα
ελληνικά, αλλά αν κερδίζει το Linux δεν είναι επειδή υπάρχει π.χ. το Linux
Journal, αλλά επειδή αξίζει αυτό καθ'εαυτό.
Χίλια περιοδικά να βγουν, αν το ίδιο δεν αξίζει δεν γίνεται τίποτε.
Βέβαια, η διαφήμηση ποτέ δεν έβλαψε κανέναν και κανείς δεν είπε να μείνουμε
μια κλειστή ομάδα. Κάθε άλλο, είμαστε (και εσύ μαζί υποθέτω) μια τόσο ανοιχτή
ομάδα που επιτρέπουμε σε όλους από εδώ μέσα να λένε την γνώμη τους, τόσο ανοιχτά
που ο list-master έχει φοβερό πρόβλημα με τους spammers.

Γι'αυτο ούτε δέχομαι αυτό που λες ότι είμαστε κλειστή ομάδα, ούτε ότι δεν έχουμε
το δικαίωμα να κάνουμε κριτική, ιδίως τώρα που είναι καλοπροαίρετη.

> 						Φιλικά
> 						Τσούλος Ιωάννης

Το θέμα λοιπόν να συνοψίζουμε είναι αλλού.
Πώς θα σου φαινόταν εσένα αν ξαφνικά έβλεπες εκεί που περπατούσες την αφίσσα:

«Βοηθήστε τα παιδιά του 3ο κόσμου.
    Με την συμπαράσταση του Τσούλου Ιωάννη»

ενώ εσύ φυσικά ούτε ξέρεις καν τον τύπο που έβαλε την αφίσσα;
(κάτι σαν τη διαφήμηση της Μύθος δηλαδή). Δεν θα τα έπερνες στο κρανίο;
Δεν θα έλεγες  μπορεί αυτός να έχει καλές προθέσεις, αλλά *έπρεπε* να με ρωτήσει
πρώτα»;
Αυτό ακριβώς λέμε και εμείς.
Καλά και άγια όλα αυτά, αλλά _να_μας_το_έλεγε_πρώτα_.
Επιπροσθέτως είμαστε σύλλογος με νομικό πρόσωπο και δεν μπορεί ο καθένας να
χρησιμοποιεί το όνομά μας και μάλιστα με το αζημίωτο.

Αν αύριο εγώ δούλευα στο κατάστημα Κ, και ως τεχνικός τύπωνα certificates που να
λένε «το παρόν μηχάνημα είναι ΟΚ με το Linux, κατόπιν συνεργασίας με το hellug»
και τότε ερχόταν ο πρόεδρος του συλλόγου και με έκανε μαύρο στο ξύλο, θα έφταιγε
αυτός ή εγώ; Μήπως θα έπρεπε πρώτα να _πληρώσω_ τον σύλλογο και μετά να κάνω κάτι
τέτοιο;

Αυτά λοιπόν για να καταλάβουν και οι υπόλοιποι που είναι το θέμα του κωλήματος
και να μη γεμίζει με άπειρα thread η λίστα.

Φιλικά,
--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine