DILIMA

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Wed Jun 14 16:55:17 EEST 2000

On Wed, Jun 14, 2000 at 01:30:08PM +0300, Giannis Tsoulos wrote:
> Παρατηρώ (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) κάποιο προβληματισμό
> γύρω από το περιοδικό DILIMA. Σε καμία περίπτωση δεν καταλαβαίνω
> για ποιο λόγο υπάρχει πρόβλημα. Το ότι κάποιοι άνθρωποι θα
> καταναλώσουν μεγάλο χρόνο από την ζωή τους για να προωθήσουν το
> Linux με έναν τρόπο δομημένο δεν νομίζω πως πρέπει να είναι θέμα
> κριτικής από τον καθένα. Τα κέρδη που θα έχει η κοινότητα του
> Linux από το παραπάνω περιοδικό θα είναι τεράστια. Σκεφτείτε ότι
> από την στιγμή που μαθεύτηκε ότι θα εκδοθεί το περιοδικό πάρα πολλά
> άτομα (καθηγητές , σπουδαστές ) μου ζήτησαν πληροφορίες για αυτό όπως
> [...]
Γιάννη το θέμα δεν είναι το αν θέλουμε να παραμείνουμε μια μικρή η
μεγάλη ομάδα. Το θέμα (και σ'αυτό νομίζω πως αναφέρεσαι) το κατά πόσο
είναι το περιοδικό μέρος του συλλόγου. Οχι το περιοδικό δεν είναι του
συλλόγου, είναι μια εμπορική προσπάθεια την οποία πολλά μέλη του συλλόγου
εμπρακτα υποστηρίζουμε.
  Ο σύλλογος όμως έχει αφιλοκερδή σκοπό, και αποτελείται από άτομα που
αφιερώσαν τον πολυτιμό τους χρόνο χωρίς να περιμένουν κάποια ανταμοιβή. Το να
συγκρίνουμε την δουλειά αυτών των παιδιών με την δουλειά που έγινε στο
περιοδικό, είναι ΑΔΙΚΟ για τα παιδιά που δουλέψαν για το σύλλογο. [εδώ νομίζω
πως είναι ο προβληματισμός που αναφέρεσαι και προκλήθηκε απο ατυχές posting
του BillG]
  Το περιοδικό δεν έχει αφιλοκερδή σκοπό και δεν λειτουργεί με τα ίδια κριτήρια.
Μπορεί πράγματι να αλλάξει περισσότερα στον σύλλογο απ'όσα καταφέραμε
να κάνουμε εμείς, όμως μην ξεχνάμε, εμείς κάναμε αυτά που κάναμε κλέβοντας λίγο
χρόνο απο τις δουλείες μας, απο τα μαθήματά μας, απο την διασκεδασή μας, γιατί
έτσι μας άρεσε, δεν ήταν η δουλεία μας αυτό, ούτε περιμέναμε ανταμοιβή.
  Δεν πιστεύω ο σύλλογος να έχει πρόβλημα με το περιοδικό, και ούτε αφήνεται
να εννοηθεί κάτι τέτοιο απο τα προηγούμενα postings.
  Νομίζω παντως πως αρκέτα το κουράσαμε το θέμα.

ΥΓ. το μήνυμα αυτό δεν ταιριάζει στην linux-greek-users και γι'αυτό και
κάνω ενα cc στην hellug για να [μην] συνεχιστεί το thread εκεί.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr