Profiler

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Wed Jun 14 16:18:37 EEST 2000

On Wed, Jun 14, 2000 at 01:21:23PM +0300, Yannis Mitsos wrote:
> Hello,
> Mhmpws kaneis exei asxolh8ei me protocol performance? 8a 8elame na
> broume ena profiler gia linux (yparxoun antistoixa ths Borland kai ths
> Micro$oft) gia na mporesoume na a3iologhsoume thn apodosh enos kwdika o
> opoios ektelei orismenes leitourgies. Apo oso gnwrizw ta antistoixa
> programmata exoun th dynatothta na tous dwseis mia synarthsh, ta
> orismata pou pernas ka8ws epishs kai orismena senaria kai na sou kanoun
> mia analysh, opws gia paradeigma poses fores pernaei apo ena loop, na
> entopisoun isws bottlenecks k.t.l
> Yannis
Gcov is a test coverage program.  Use it in concert with GNU CC to
analyze your programs to help create more efficient, faster running
code.  You can use cov' as a profiling tool to help discover where
your optimization efforts will best affect your code.  You can also use
`Gcov' along with the other profiling tool, `Gprof', to assess which
parts of your code use the greatest amount of computing time.

Einai meros tou gcc kai arketa kalo.

> P.S: an kaneis exei tipota paper gia protocol performance h kapoia site
> an mporei as ta steilei se proswpiko...
Koita kai bibliografia gia analysi algorithmwn, kai genika gia algorithmous.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr