DILIMA

Giannis Tsoulos sheridan at zeus.cs.uoi.gr
Wed Jun 14 13:30:08 EEST 2000

Παρατηρώ (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) κάποιο προβληματισμό
γύρω από το περιοδικό DILIMA. Σε καμία περίπτωση δεν καταλαβαίνω
για ποιο λόγο υπάρχει πρόβλημα. Το ότι κάποιοι άνθρωποι θα
καταναλώσουν μεγάλο χρόνο από την ζωή τους για να προωθήσουν το
Linux με έναν τρόπο δομημένο δεν νομίζω πως πρέπει να είναι θέμα
κριτικής από τον καθένα. Τα κέρδη που θα έχει η κοινότητα του
Linux από το παραπάνω περιοδικό θα είναι τεράστια. Σκεφτείτε ότι
από την στιγμή που μαθεύτηκε ότι θα εκδοθεί το περιοδικό πάρα πολλά
άτομα (καθηγητές , σπουδαστές ) μου ζήτησαν πληροφορίες για αυτό όπως
και για τα σημεία πωλήσεως. Αν στον σύλλογο δεν θέλετε την προώθηση
του Linux αλλά να παραμείνετε μία μικρή ομάδα μπορείτε ελεύθερα να
το πείτε.
						Φιλικά
						Τσούλος Ιωάννης