mikro ellhniko DELTA sto greek-console & ansi emulation

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Jun 14 02:29:33 EEST 2000

On 13-Jun-00 Stamatopoulos Thodoris wrote:
> to thema einai oti to SCO me allo termatiko ta skatonei akoma
> parapano! den
> ginete na metafero to termcap tou SCO sto Slack?? an nai pos tha

Pare mono tis grammes pou anaferontai sto scoansi
apo to termcap kai metefere tes (vi) sto termcap
tou linux
To idio mporeis na kaneis kai gia to terminfo
pare mono apo to terminfo.tic tou sco mono
oses einai gia scoansi se ena arxeio,
fere tis sto linuxkai kane tis tic

> Gia to d den epsa3a akoma alla tha to dw kai tha apantiso alla egw
> epsaxna

Sto /usr/src/linux/drivers/char/console.c psakse
gia 128+27 (dyo shmeia) kai kane ta comment, recompile klp
Apla to 737 den einai stadard kai den ypostirizetai episima

(PLS kobe quotes apo ta reply sou)

I.Ioannou <roryt at hol.gr>