mikro ellhniko DELTA sto greek-console & ansi emulation

Stamatopoulos Thodoris thodoris at hol.gr
Wed Jun 14 02:15:37 EEST 2000

to thema einai oti to SCO me allo termatiko ta skatonei akoma parapano! den
ginete na metafero to termcap tou SCO sto Slack?? an nai pos tha ginei
afto??
Gia to d den epsa3a akoma alla tha to dw kai tha apantiso alla egw epsaxna
sta archives tou 99 epidi nomiza oti einai kainourgio to provlima afto :)
thx pantos :)

Filika
Thodoris Stamatopoulos
Administration & Tech. Support