Hard Disk Problem

Sidiropoylos Athanasios msx at kil.forthnet.gr
Tue Jun 6 03:18:29 EEST 2000

kontogar at math.uch.gr wrote:

> [...]
> la8ous sto output ths entolhs  dmesg san auto:
>
> hdc: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest Error }
> hdc: read_intr: error=0x40 { UncorrectableError }, LBAsect=3372189, sector=807837
> end_request: I/O error, dev 16:04 (hdc), sector 807837
>
> H syxnothta emfanishs tetoiwn mynhmaton einai peripou 1 ana misawro
> kai emfanizontai  otan to systhma einai baryfwrtomeno.
>
> Oi sectors emfanizontai me tyxaio tropo.  Pera apo blabh tou sklhrou h'
> tou controler ypopsiazomai oti kati den paei kala me ton pyrhna 2.2.14
> pou ebale to 6.4  H mhpws einai bug tou reiserfs?

Pi8anologw oti to problima sou proerxete apo kapoia problimatakia sthn
ypostirhjh apo ton pirina tou UDMA se sxesh me ton controler pou exei h
motherboard sou. Diladi kati den anagnorizete sosta ... kati den einai
sosta ri8mismeno (isos kai o diskos na mhn mporei na antejei thn xrish
me UDMA an kai kapos ligotero pi8ano). Kati paromia problimatakia mou
parousiazontan prin thn anaba8mish motherboard otan prospa8ousa na me
neous kernel pou eixan energopoihmenes thn ypostirijh UDMA kai alla
tetia kaloudia. An mporeis dokimase me enan pirina dixos tetia
pragmatakia mesa. An sinexisei na sou bgazei tetia..... Atixises kai den
einai tipota apo ayta pou eipa 8-)

Sidhropoylos A8anasios

msx