Hard Disk Problem

Αριστείδης Κοντογεώργης kontogar at math.uch.gr
Sun Jun 4 01:20:18 EEST 2000

Prosfata ekana anaba8mish apo to Suse 6.2 sto 6.4
kai eipa na dokimasw to reiserfs.

To systhma fenetai na argei adikeologhta  enw emfanizontai mynhmta
la8ous sto output ths entolhs  dmesg san auto:

hdc: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest Error }
hdc: read_intr: error=0x40 { UncorrectableError }, LBAsect=3372189, sector=807837
end_request: I/O error, dev 16:04 (hdc), sector 807837

H syxnothta emfanishs tetoiwn mynhmaton einai peripou 1 ana misawro
kai emfanizontai  otan to systhma einai baryfwrtomeno.

Oi sectors emfanizontai me tyxaio tropo.  Pera apo blabh tou sklhrou h'
tou controler ypopsiazomai oti kati den paei kala me ton pyrhna 2.2.14
pou ebale to 6.4  H mhpws einai bug tou reiserfs?

Kamia idea?

Aristeidhs