pou borw na brw to linux...

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Fri Jul 28 15:59:23 EEST 2000

On Fri, Jul 28, 2000 at 11:10:53AM -0700, The Hater wrote:

> Ennoousa an kapoios ta antigrafei. To modem 33.6kbps pou exw den
> epitrepei kati tetoio pou mou les.
> To Corel einai 20 ston papaswthriou. To redhat an 8ymamai kala
> akoma perissotera.
To Corel kanei 20.000 giati exei to word perfect mesa. (To word perfect
mono tou kanei 19.900). Bres kapoion pou katevase tin ekdosi xwris to
word perfect kai antegrapse to.

> To Corel Office den kserw, isws na exeis dikio.
> Alla to Corel Linux einai eley8ero kai prosferetai
> gia download apo to site (410MB)
> Alla kai apoti eida, h GPL grafei:
> "Finally, any free program is threatened constantly by software patents.
> We wish to avoid the danger that redistributors of a free program will
> individually obtain patent licenses, in effect making the program
> proprietary. To prevent this, we have made it clear that any patent must
> be licensed for everyone's free use or not licensed at all. "
> Ara kamia dianomh linux den borei na mhn einai dwrean
An pas sta magazia tha deis oti KAMIA dianomi linux den einai dwrean.
Pantws to kommati pou kaneis quote apo tin GPL den exei kamia sxesi me to
thema pou anaferesai (poios milise gia patentes?). Diabase kala tin GPL gia
na deis ti akrivws sou dinei kai ti oxi.

Tote na to allaxoume oloi edw mesa, kai na epikoinwnoume san xexe at xexe.gr
kai xaxa at xaxa.gr

--
Nikos Mavroyanopoulos